Metoder til at udbrede kendskabet til en sixpence
Man må jo erkende for det første, at medmindre man allerede er en såkaldt influencer på nettet med mange følgere, så kommer det til at være meget op ad bakke med at fremme sådan en sixpence og gøre den populær – især fordi den allerede er blevet godt populær.
Hvis du allerede er sådan en influencer, kan det være, at du er blevet eller vil blive kontaktet af et specifikt firma eller en tøjbutik, der gerne vil sponsorere dig til at være iført sådan en sixpence i nogle af dine videoer og andre indslag for at fremme deres specifikke sixpence.
For mange folk er begyndt at gå med den slags, men man kan godt plædere for, at budskabet kan komme endnu mere ud, og selv os ukendte mennesker kan være med til at sætte skub i den slags, hvis vi føler for det, men hvordan gør man så det?
Man er nødt til at være klar på, at den slags starter i det små, og det med den utrolige fortælling om noget, der startede i nul og endte i eksponentiel udvikling ud af næsten det blå, er nogle ofte overdrevne historier, hvor man glemmer mellemregningerne, eller man glemmer at nævne, at der var tale om et lykketræf ud af flere tusinde.
Og så glemmer man jo endda at nævne, at man måske har fejlet mange gange før – man skal jo lære af ens fejl.
Man kan håbe på, at tingene tager fart af sig selv ved at bære sådan en sixpence og håbe, at andre griber fat og gør det samme, om man taler om det eller ej; men som sagt er det svært, hvis man ikke er modeskaber, model eller influencer.
Helst bør man satse på, at man skal samarbejde med en masse folk, der er en del af den branche, komme ud til medierne og meget andre, og så er det her, hvor man bliver nødt til at spørge sig selv, om det er kampen værd?